معاونت هنری و امور سیمنایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

برگزاری کارگاه تئاتر جامع در شهرستان محمودآباد 

«ایرانمهر» از برگزاری کارگاه دو روزه تئاتر جامع با موضوعات، نویسندگی، بازیگری و کارگردانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد خبر داد.
کد خبر: ۶۵۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲ - 15February 2024

برگزاری کارگاه تئاتر جامع در شهرستان محمودآباد «روح الله ایرانمهر» معاونت هنری و امور سیمنایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران از برگزاری کارگاه دو روزه تئاتر جامع با موضوعات، نویسندگی، بازیگری و کارگردانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد خبر داد و اظهار داشت: این کارگاه با هدف ارتقا بخشی سطح معلومات و دانش هنرمندان و هنرجویان رشته تئاتر و افزایش سطح کیفی آثار، با حضور  استاد «ایرج افشاری» و با حضور هنرمندان محمودآباد و غرب استان در تاریخ ۲۴و ۲۵ بهمن برگزار شد.

وی گفت: این رویداد هنری یکی از برنامه‌های هفته‌ی فرهنگی محمودآباد است که در حاشیه‌ی اختتامیه‌ی سومین جشنواره‌ی تولیدات هنری فانوس استان مازندران به همت معاونت هنری و امورسینمایی اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، انجمن نمایش استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار شد.

به گفته ایرانمهر اختتامیه سومین جشنواره‌ی تولیدات هنری فانوس استان مازندران هفته دوم اسفند در شهرستان محمودآباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار